سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















ای عاشقان روی تو از ذره بیشتر!

 

 

به نامت...

پای حرف که وسط می آید همه منتظریم. منتظر «او» که بیاید و جهانمان را پر از عدل و داد کند!!!!!!!!

 شنیده بودم که آقا وقتی می آید یک سپاه از یمن به یاری اش می شتابد اما نمی دانستم که راستی مگر یمن چقدر شیعه دارد؟!   مروری که بر اخبار تکان دهنده ی این روزها کردم فهمیدم که دنیا هنوز بر مدار همان ظلم قدیمی سقیفه می چرخد.

اینها عکس نظامی های یمنی نیست. عکس بچه های شیعی ای ست که به جرم علوی بودنشان و به فتوای آل سعود هر روز تکه تکه می شوند  و بهای گرفته شدن این عکس و عکس های محدودی که از این جنایت هولناک در دست است نیز سنگین بوده است.

گروه شیعیان یمنی که به «هاشمی» معروفند، برای بیش از یک‌هزار سال بر این کشور کهن سیطره داشته‌ و بر آن فرمانروایی می‌کردند تا این که در سال 1962، گروهی از افسران شیعی و سنی، کودتای نظامی در این کشور به راه انداختند که منجر به قدرت یافتن «علی عبدالله الصالح»، رئیس‌جمهور کمونیست این کشور شد.
22 مفتی وهابی در کشور عربستان سعودی، در آخرین اعلامیه‌ای که صادر کردند، علاوه بر مقاومت اسلامی حزب‌الله در لبنان، شعیان یمنی را نیز به باد اتهامات فراوان گرفته و اعلام نمودند: همان‌گونه که حزب‌الله در لبنان و دیگر پیروان آنها در عراق، می‌خواهند بر سرزمین‌های سنی‌نشین سیطره یابند، شیعیان یمنی نیز می‌خواهند بر کشور یمن سیطره داشته باشند؛ بنابراین باید با آنها مقابله کرد.

سال گذشته، وزیر دفاع یمن، به اصطلاح فتوایی منتشر نمود که بنا بر آن، به سنی مذهبان گفته شده بود علیه شیعیان شمال یمن، اقدام نظامی کنند. این در حالی است که در کشور 23 میلیونی یمن، شیعیان تقریبا در اکثریتند.

اکنون جاده‌های منتهی به شمال یمن از ماه‌های گذشته کاملا بسته‌اند و برآورد می‌شود که صد تن از شیعیان، آواره و بی‌خانمان شده‌اند. همچنین بنا بر آمار، از هر هفت نفر، یک نفر در این درگیری‌ها ـ که از دو ماه پیش آغاز شده ـ کشته یا زخمی شده‌اند.

دولت یمن، مانع رفت‌و‌آمد خبرنگاران به شمال این کشور می‌شود و به آنها گفته است که دنیا، نیازی ندارد مطالب خبرنگاران را درباره استان صعدا بشنود.

دادستان یمن، برای خبرنگاران و عکاسانی که از دهکده‌های با خاک یکسان شده، عکس و گزارش تهیه کرده‌‌اند، مجازات‌های سنگینی تعیین نموده است.

دو نفر که درباره استان صعدا سخن به میان آورده بودند نیز به مجازات مرگ محکوم شده‌اند.

یکی از معلمان شیعه در صعدا می‌گوید: اگر یک گربه در لبنان بمیرد، همه دنیا آگاه می‌شود، اما در اینجا که اینچنین شیعیان را به خاک و خون می‌کشند و هیچ کس کمکی نمی‌کند.


راستی آقا پس کی می آیی؟؟؟؟ زودتر بیا که ظلم و ستم فراگیر شده است....

 


نوشته شده در یکشنبه 88/8/24ساعت 11:53 عصر توسط دیوار نظرات ( ) | |

Design By : Pichak