سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















ای عاشقان روی تو از ذره بیشتر!

سلام خدا ی کریم. یک دور دیگه ی زمین به دور خورشید داره تموم میشه و من که خستگی های دوره ی اینترنی فرصت نوشتن رو ازم گرفته بود حالا می خوام چند دقیقه ای برات بنویسم.

سلام خدای بزرگ. اومدم ازت تشکر کنم برای سال هشتاد و هشت. امسال با کربلا شروع شد. من 11فروردین امسال اولین کشیک زندگیم رو دادم( بیمارستان مفید) . من امسال کم کم پزشک شدم! امسال من و همسرم زندگی زیر یک سقف رو شروع کردیم و این زندگی همیشه از عنایت شما سرشار بود.همسر من امسال تدریس در دانشگاه رو شروع کرد که به نظرم گام خیلی مهمی براش بود. ما امسال یک بار مشهد رفتیم و یک بار هم سوریه و چند بار زیازت شهدا و یک بار زیارت حضرت معصومه.. روزی زیارتی ما خیلی خوب بود. شکرت خدا! شب قدرهای خوبی داشتیم. عرفه ی خوبی و عاشورایی که با همه ی عاشورا ها فرق داشت ودید ما رو به زندگی عوض کرد.

سلام خدای مهربون! امبسال هم مثل هر سال نعمت هایی به ما دادی که ما ندیده گرفیم و به موقع و هر روز شکر نکردیم و تو باز به حساب ناشکری نگذاشتی و از ما گذشتی. به خاطر هر روز سلامتی شکر. به خاطر هر روز روزی شکر. به خاطر نعمت جاری بودن دست محبت پدر و مادر شکر. به خاطر بلاهایی که ما نفهمیدیدم و دفع کردی شکر. به خاطر گرفتاریهایی که رفع کردی شکر. به خاطر هر نفسی که کشیدیم و هر نعمتی که سر راهمون گذاشتی شکر...

سلام خدای بخشنده!! امسال خیلی گناه کردم اگرچه فروردین 88 در پیشگاه امام حسین قول داده بودم که خوب بشم ... و نشدم. خدایا تو رسوا نکردی منو . من هم نمی شمارم گناه هام رو. ولی تو میدونی . خدایا به ضعف و کوچکیم منو ببخش.

سلام خدای روزی بخش! سال جدید از نو و روزی زمان گذرا... خدایا بندگی ، علم ، سلامت و موفقیت روزیمون کن. خدایا امسال دیگه آقامون رو برسون.

امسال خدا...
سلام خالق گلهای نرگس...


نوشته شده در شنبه 88/12/29ساعت 8:44 عصر توسط دیوار نظرات ( ) | |

Design By : Pichak